nasrta

ساخت وبلاگ

شرکت تبلیغاتی  قاب نقره ای یک شرکت ساخت انیمیشن و موشن گرافیک تبلیغاتی است. شرکت انیمیشن سازی قاب نقره ای در زمینه ساخت و تولید انیمیشن تبلیغاتی یا پویانمایی تبلیغاتی فعالیت دارد. با توجه به استقبال مردم و علی الخصوص کودکان کشور عزیزمان به انیمیشن‌ها و به اشتراک گذاشتن آنها از طریق نرم‌افزارهای اجتماعی در سال‌های اخیر، قطعا ساخت کلیپ کوتاه تبلیغاتی یا تولید انیمیشن تبلیغاتی و پخش آنها می‌تواند مسیر بسیار مناسبی برای معرفی برند، فرهنگ سازی‎های اجتماعی، معرفی محصولات و خدمات و… باشد.

nasrta...
ما را در سایت nasrta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin nasrta بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت: 18:04

رنگ مو با ضعیف کردن موها باعث شکنندگی و در نتیجه ریزش مو می شود و می تواند برای همیشه موهای شما را کم پشت کند و جذابیت شما را از بین ببرد.

 

nasrta...
ما را در سایت nasrta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin nasrta بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت: 18:03

آکادمی فوتبال پرسپولیس ، در سال 1393 با دریافت مجوز از فدراسیون، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

آکادمی فوتبال پرسپولیس، با این هدف تاسیس شد، که فوتبال پایه نیاز بیشتری به سرمایه گذاری نسبت به بزرگسالان دارد. تمامی مربیان آکادمی فوتبال، آموزش دیده برزیل می باشند و در جهت بهبود زیر ساخت ها تلاش می کنند. این مدرسه فوتبال ، با ارائه امکانات بهتر برای بازیکنان آکادمی فوتبال، مانند زمین چمن مصنوعی با کیفیت، استخر، سالن بدنسازی، مربیان فوتبال مجرب و دیگر امکانات، فضای مناسبی را برای پرورش نسل آینده و تیم های پایه باشگاه فراهم می کند.
 

nasrta...
ما را در سایت nasrta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin nasrta بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 15:26

دزدگیر های موجود در بازار ها از لحاظ ظاهری انواع مختلفی. را شامل میشوند اما نکته قابل توجه آن است که همه ی آنان دارای ساختار مشترک بوده جز عملیات هوشمند سازی ساختمان به حساب می آید.

 

nasrta...
ما را در سایت nasrta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin nasrta بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 15:23